perjantai 16. elokuuta 2013

Esittelyn aika; nainen blogin takana.

Blogeissa on jo pidemmän aikaa kiertänyt eri esittäytymis- ja naamansa julkistamis -haasteita.
Toisin kuin Beautiful Body -haasteen upeat ja rohkeat naiset, 
minä esittäydyn vaatteet ylläni.

Niin kuin blogini varmasti jo ensivilaukseltaan kertoo, niin se käsittelee suurimmaksi osin 
sisustamista ja remontointia.
Sisustettavana minulla on vanha rivitalon päätyhuoneisto pohjois-pohjanmaalla,
jonka ostimme tammikuussa 2013.
Kotia kanssani asuttaa kaksi 
maailman ihanimmiksi ihmeiksi osoittautunutta pientä
(jotka ei tunnu haluavan pysyä enää kauaa kovin pieninä..)

Nautin
Nautin kaikesta kauniista. 
Luonnosta, merestä ja ilmasta.
Puun koskettamisesta ja sen tuoksusta.
Kauniista esineistä ja puhtaan kodin tuoksusta.
 Tunnustaudun esteetikoksi, mutta pyrin pitämään materian tärkeyden minimissään.
Materia on vain tavaraa, hintalapusta huolimatta.

Innostun
Uskomattoman pienistä asioista.
Ja sitten kun kone käynnistyy, niin on myöhäistä perua.
Kiihdyn nollasta sataan todistetusti ainakin ääntä nopeammin, luultavasti omaa ajatuksen juoksuani vauhdikkaammin.
Innostua voi milloin ja mistä hyvänsä
-vanhasta kannosta, ruostuneesta alumiinista tai vesisateesta.

Sisustan
Sisustan täysin intuition varassa.
Jos joku näyttää hyvältä -se on hyvä.
Jos joku tuntuu hyvältä -se on hyvä.
Jos joku neuvoo tekemään erilailla, niin se ei luultavasti ole alkuunkaan hyvä.

Kun 
yli-överi-äklöstä-maalaisromantiikka-kaudesta 
päästiin yli
niin sisutustyylissä on alkanut näkyä paljon enemmän minua itseäni.
Persoonallisuus -se on päivän sana.


Haaveilen
Haaveilen puutalosta Sommarøyan kauniilla rannalla.
Joku päivä, ja joskus.
Juuri nyt haaveilen kouluttautumisesta, mikä toivon mukaan käy myös toteen pian.
Mieluisesta urasta,
hyvästä terveydestä
ja riemullisesta loppu elämästä perheeni kesken.


Niistä minä haaveilen <3

Eli yhteenvetona, tässä olen minä, hei!
Ilahdun, jos jätät puumerkit käynnistäsi ja ehkä jopa pienen esittelyn. :)



Meena
(Kyllä, se on oikea nimeni.)

6 kommenttia:

Kiva kun kävit, ilahduta minua kommentilla lähtiessäsi! :)