perjantai 19. lokakuuta 2012

Syystuulia

Kukkuluuruu :) Minua on usein kehotettu perustamaan oma blogi, mutta vasta tänään mietin että miksipä ei ja otin neuvoista vaarin. Olen aina pitänyt kirjoittamisesta ja nyt päätinkin tehdä tämän omaksi ilokseni yhdistäen siihen rakkaimman ja tärkeimmän harrastukseni, sisustamisen.
Edellä mainitsemaani kuvailisin yhdellä sanalla; intohimo. Olen ihminen, jolla luovuus ja tekemisen tarve on verissä. Ne harvat päivät jolloin en työskentele jonkin inspiraation vallassa kuluvat tuskailuun siitä, että jotain uutta on luotava :)
Tässä blogissa tullaan näkemään runsaasti kuvia suurimmasta työmaastani, eli kodistani. Sisustustyylini ei suinkaan ole viimeisimpien trendien (saatikka kaikkien ihmisten mielen) mukainen. Kotini on yhdistelmä uutta ja vanhaa, tyyliäni voisi kutsua melko romuromanttiseksi. Arvostan suuresti wanhoja huonekaluja ja tavaroita, joita onkin kotiini kertynyt aikalailla. Parhaat hankinnat teen yleensä kirpputoreilta, huutokaupoista ja netistä. Ostan myös jonkin verran uutta, mutta minulle wanhan esineen arvo on aivan toista maata kuin uuden.
Luultavasti tulen esittelemään myös huonekaluja, joita entraan oman mieleni mukaisiksi sekä muita kotini muutostöitä. Juuri nyt haaveissamme on uusi koti, jossa tekemistä riittäisi vuosiksi eteenpäin. Olen aina haaveillut isosta hirsitalosta maalla, mutta koska toinen osapuoli on enemmän modernin ja selkeälinjaisen tyylin ystävä, tulee valintamme olemaan jotain siltä väliltä :) Jako on kuitenkin selkeä, sisustaminen ja kodinhoito on minun heiniäni mutta autoon liittyviin asioihin en puutu millään lailla :D

Tästä ensiesittelystä on hyvä lähteä jatkamaan, kun opin kaikki blogin käyttämisen salat :)

Pannukakun tuoksuista perjantaipäivää! <3






















































4 kommenttia:

  1. Lupaavalta näyttää!!
    Jää seuraamaan mitä tulevan pitää:)

    VastaaPoista
  2. Vaikuttaa siltä että minäkin taidan liittyä seuraajaksi :) Varsinkin muutostyöt ja huonekalujen entrailu ovat lähellä omaakin sydäntä.

    VastaaPoista

Kiva kun kävit, ilahduta minua kommentilla lähtiessäsi! :)