maanantai 23. syyskuuta 2013

PS olohuoneessa








Ja niin ne löysivät tiensä olohuoneeseen,
ikean PS tuolit.
Aika kivasti sopeutuivat kaiken luonnonmateriaalin keskelle 
kiiltävässä, muovisessa ulkoasussaan.

Vaan arvatkaapa, mikä on ollut minulle pahin pala purtavaksi 
remontintäyteisen viikonlopun keskellä?
Nuo eripari tyynyt!

Olen aina kammoksunut usean erilaisen kuosin yhdistämistä samassa tilassa.
Nyt yritin heittäytyä villiksi ja sekoittaa sekä tyynypareja 
että kuoseja.
Vielä tuo asetelma on minun silmissäni yhtä kuin sirkus 
kaikkine kuvioineen,
mutta katsotaan kauanko jaksan koetella itseäni ;) 

Leikkisyydessään muuten aika hauska kokonaisuus,
ainakin aivan asukkaidensa näköinen :)


Meena

2 kommenttia:

  1. Hih...sinullakinn käpyjä ja keppejä lasikulhossa. Itse olen jopa purkittaut käpyjä ja pieniä puisia keppejä...:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinkin yksinkertaisista asioista kuin kävyt ja kepit voi keksiä monenmoista. Eikä maksa mitään :)

      Poista

Kiva kun kävit, ilahduta minua kommentilla lähtiessäsi! :)