tiistai 12. helmikuuta 2013

Keittiötä ja keskeneräisyyksiä


 Tämän päivän olen huokaillut ja tuskaillut, kun tuntuu että joka huone on vielä enemmän tai vähemmän keskeneräinen. Jos poden jonkin sorttista sisustuskriisiä, niin se ikävä kyllä, näkyy myös muussa elämisessä :)
Keittiössä on nyt paikoillaan ne kamppeet mitkä sinne muutossa suoraan kannettiin. 
Jotain ihan uutta tekisi mieli laittaa, varsinkin seinille, mutta vielä en ole päässyt itseni kanssa sopuun, että mitä :)

Taitaa olla tuo lähestyvä kevät, joka saa sisustajan pään joka vuosi pyörälle. Ideoita pulppuaa ja kaiken näköistä uutta tekisi mieli kokeilla sisustuksessa :)

Keittiöön olen mietiskellyt uutta väriä yhteen seinään, mutta en vaan raaski! Jotenkin tuo valkoisuus ja valoisuus on se juttu missä minun silmäni lepää.
Seinissä nyt Tikkurilan sävy jääruusu 

Iloksi ja ihmetykseksi nyt oli ikeaan ilmestynyt tuollaista vaaleanpunaista ruusukuosia useampaan tuotteeseen. Niistä sai mukavia väriläiskiä muuten valkoiseen keittiöön.


Viime viikolopun aikana kerkesimme jo kertaalleen pyöräyttää olohuoneen kalusteet uuteen järjetykseen. Samassa rytäkässä pyöri myös osa makuuhuonetta ja lastenhuonetta.
Nyt on olohuoneella "koeaika", että tuntuisiko järjestys oikealta. :)
Siitä lisää huomenna.

Huomenna yritän myös saada itseni tsempattua jatkamaan keskeneräisiä maalausprojekteja, kun uusia olisi jo jonoksi asti odottamassa. Maalaaminen on kuitenkin minulle sellaista arjen pakenemista ja terapiaa, että siitä ei halua tehdän pakkopullaa ja stressiä itselleen. :)

Heipat tältä päivää!
M


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kävit, ilahduta minua kommentilla lähtiessäsi! :)