tiistai 5. maaliskuuta 2013

Ostoksia

Ei olisi pitänyt eksyä Pentikille :)
Teimme viime viikonloppuna parikin tyttöjen shoppailureissua Madeleinen kanssa.
Tytär etsi riemunkirjavia mekkoja, pinkkejä aurinkolaseja ja muuta prinsessasälää kun minä puolestani keskityin sisustushankintoihin. 
Pentik oli pullollaan ihania uutuuksia ja pääsiäiskoristeita.
En voinut vastustaa kiusausta :)
Jälkikäteen huomasin, että melkein identtisiä pääsiäskoristeita 
näytti olevan myös tavis marketeissa, tosin puolet halvemmalla.
Kirkas lasi on minun mielestäni niin kaunista. 
Nyt uudet kätköt jäävät odottelemaan pääsiäistä ja lasten suklaamunia :)

Samalla haimme rautakaupasta, ei pelkästään ihania tulppaaneja vaan myös uuden maalin olohuoneeseen.
Aivan niin kuin ei olisi tuhat projektia jo valmiiksi kesken :)
Sävy vaikuttaa lupaavalta, ehkä saan maalauksen hoidettua huomisen aikana.
Kuvan peltitaulu löytyi Kärkkäiseltä.
Yleensä Kärkkäisen sisustusosasto on ollut pettämätön ja sieltä on tehnyt enemmänkin halpoja löytöjä, 
mutta nyt sekin oli käynyt aivan liian imeläksi minun makuuni. Ehkä se on tuo tämän hetken hitti, maalaisromanttisuus joka alkaa piisata, kun joka toisessa kodissa esiintyy samat kipot, kupit ja tekstitarrat. 
Kyllä minä liputan nykyisin enemmän persoonallisuuden puolesta! :)

Eikä riittänyt romantiikan vähentäminen sisustuksesta, vaan kiehkuroita piti vähentää myös hiuksista
- eilen lompsin kampaajalle ja naps vain, tukka on nyt selkeälinjainen ja 50cm lyhempi kuin mihin olen tottunut, huih! :) 

Mukavaa iltaa lukijoille!

Meena

5 kommenttia:

  1. KÄÄK, sä teit sen, mitä mä olen miettinyt 25 vuotta!! Mä en vaan millään malta leikata hiuksia...
    Hyvältä ne sulla ainakin näyttää!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Melkein itkun kanssa asiaa pohdin, mutta onneksi leikkasin! Olen ollut ihan huippu tyytyväinen ja onneksi palautekkin on ollut vain positiivista :)
      Helpottavaa, kun vaaleat lattiatkaan ei ole enää jatkuvasti mustien hiusten peitossa :)

      Poista
  2. Ihana uusi sisustustyyli. Mutta huomasin myös sun ihanat sähkönsiniset leggarit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Marika :)
      Heh, kuvan housut on farkut. Epäselvä kuva vain :)

      Poista
  3. oi näytti ihan sähkönsinisiltä leggareilta :) Sellaset oliski kivat.

    VastaaPoista

Kiva kun kävit, ilahduta minua kommentilla lähtiessäsi! :)